lunedì 5 novembre 2012

would live forever, don't you?


Tunein oggi, per la prima volta, mi ha parlato del suo funerale, non me lo aspettavo... "... ui e' un post... a ne só ducl'è... che m'i funerel i s'imbriega tót... peró i compra da be' s'i sold ad quel cl'ė mórt!... e mi anvód e sta ma Denver, i lassó i fa pochi pugnéti... qvant che un e mor ui e sindaco che e dis na roba che e pér che quel cl'é mórt e fos e piú brev de mond... e po' i va tot a b
e' s'i sold de sindaco... sna cl'ė un fred d'la madona... e po' ui é dli pienti elti cumé un palaz..."
Gli ho chiesto se era mai stato a Denver, mi ha risposto di no, perché sla neva ui vo du an e l'aparéc el casca c'me gnint...
Allora gli ho chiesto come fa a sapere tutte quelle cose... lui ha fatto una smorfia come se avesse avuto una fitta, e mi ha detto..."... quanté che un l'é vec c'me me, s'un é un pataca, e sa al robi ad tot e mond..."
buongiorno
would live forever, don't you?

Nessun commento:

Posta un commento